17 maj

Det blev en händelserik morgon. Jag är stolt över mig själv att jag tog det så bra (bättre än sist), jag höll mig lugn. Och som sagt jag finns för dig. Inge kul att se hur dåligt du mår. Vill ha tillbaka den glada. Men det kommer, det vet jag. Vill inte gå in på vad som hänt eller något sånt. Det vore inte snällt.

Dagen slutade bra i alla fall, min favvotjej fyller 6 år idag :) GRATTIS SYSTER!! Så jag var och busade med henne efter skolan. Riktigt kul hade vi. Tog en del bilder också. Får se ifall jag vågar lägga ut någon senare. ;p

Ikväll har jag pluggat till provet vi har imorgon, men det jag läser försvinner lika snabbt från min hjärna som de kommer in. Ska lägga mig med boken nu innan jag somnar också. Får se ifall jag blir nå klokare.

Jag hatar mina soleksem som jag har, de kliar hur mycket som helst. (på tal om ingenting)

Nu blir det sängen tillsammans med arbetsmiljö och säkerhets boken Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar