18 maj

I morse hade vi en rolig mat till vardags och fest lektion. Vi skulle få laga en förrätt och en varmrätt. Det blev super gott :) Det blev en efterrätt till de också, en mjukglass till "lunch".

Dagen har varit lugn, under svenskan gick vi till Åkerbloms för att välja ut en bok vi skulle vilja läsa. Riktigt jobbigt ;p Sedan köpte jag och Moa mjukglass på stan för att sedan gå tillbaka till skolan och sätta sig ute i solen och plugga till provet i ARB.
Provet gick bra, det kändes bra i alla fall. Hoppas att resultatet blir bra också.

Idag hängde vi även upp vårt lakan!!!! =) TAGGA STUDENTEN!

Efter skolan for jag hem och satte mig med skoluppgifter så nu är en uppgift klar i alla fall. :) Sedan for jag ut och jogga/sprang med tjejerna 4,5 km :) Duktigt Magdalena! Känner mig jättenöjd :)

Imorgon har vi VI-timme där vi ska planera vår klassfest sedan resten av dagen ska vi vara på sjukhuset och få gå igenom första hjälpen. Bra att ha till sitt CV :)

Nu blir det att ringa och störa Alexander tror jag, sedan sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar