29 augusti

Ikväll ska jag och Alexander äta på restaurang, vilken vet jag inte riktigt än. Det ska bli mysigt. Vi fick 400 kronor till att äta ute av min mormor & morfar i förlovnings present. Jag tyckte att det var dags att utnyttja de nu.
Alexander är och kollar på match, sedan ska han till Brunflo med sina hockeysaker och fixa med det. Jag börjar bli rätt så less på att vara själv, men efter Turkiet resan så ska jag jobba en vecka sedan ska jag fixa träningskort på Friskis & Svettis och börja träna. Då kan jag fara iväg och träna medan Alexander är borta, och förhoppningsvis ska jag hitta något jobb snart så jag kan jobba hela dagarna.
Just nu är det bara långtråkigt att vandra här själv i lägenheten flera timmar om dagen.. Men jag har valt det själv och jag får ju ändå träffa min älskling varje dag :). Men som sagt efter Turkietresan så blir det jobb (en vecka) och träning som jag kan fördriva tiden med.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig :) pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar