28 augusti

Idag har jag varit själv hela dagen, Alexander for iväg imorse och har fortfarande inte kommit hem. Under dagen har jag gått på stan, inhandlat nya underkläder väldigt nödvändigt, sedan böcker som jag kan läsa när jag är i Turkiet och lite små saker från Hemtex. Sedan till middag skulle jag göra hemmagjord pizza, jag fattar inte vad jag gör för fel men degen blir aldrig bra... Jag följer ju receptet helt och hållet. Jag använde den kletiga degen i alla fall och pizzabotten var den vidrigaste jag någonsin ätit, fybubblan. Men de övriga på pizzan gick att äta i alla fall. :)
Just nu kollar jag på Eclipse, eller har tagit en liten paus. Bra är den i alla fall.

Nu är det inte länge kvar tills jag lämnar kalla Sverige och spenderar en varm vecka i soliga Turkiet. Åh, vad jag längtar, jag gillar inte kylan som har börjat komma... I torsdagen cyklade jag frivilligt in till ishallen för att se ÖHC - Sundsvall, ishallen var kall men det var kul att se hockey igen.

Nu ska jag sätta mig i soffan igen och fortsätta se filmen, pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar