12 oktober

Idag har det varit en jobbig dag, det hände jätte mycket samtidigt idag på praktikplatsen och det blev lite stressigt. Jag tycker att det är konstigt att det är bara 2 stycken som jobbar med 8 stycken boende. (Jag är då inte inräknad i de två, jag ska inte vara inräknad.) Och som jag märkte idag så händer allting samtidigt och då är det jättesvårt att bara vara 2 stycken. Dom tycker att det är bra att jag är där som kan ta hand om disken och sånt som dom inte hinner med genom att det är så stressigt. Men jag har även mycket tid för att sitta och umgås med de "pigga" =) Jag och en boende var ute på en kort promenad idag också. Efter en sån här dag så ska det bli otroligt skönt att vara ledig imorgon. Jag känner att det är riktigt tufft att börja jobba klockan 7, huvudet och kroppen är helt död. Imorgon ska jag bara ta det lugnt.

Nu ska jag kolla på lite fotboll, sverige spelar ju om det är någon som missat det :p de ligger i alla fall under just nu med 1-0. jaja, pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar