25 oktober

Idag var det en bra dag på praktiken, på morgonen fram till klockan tolv jobbade jag med två personer som jag tycker om att jobba med, de är lätta att prata med och så tänker dom att jag är där för att lära mig saker så att jag kan hoppa in och vikariera och inte att jag är till för att stå och diska så idag har jag fått jobba och vara med och hjälpa till mer och så och det är ju då jag lär mig saker om hur arbetet fungerar. Stort plus till dom! Nu tänker ni kanske men det är ju bara att ta för dig och följa med osvosv. Nja, det är inte så lätt när man blir tillsagd att servera/diska och stå i köket medan dom håller på med de som behöver hjälp. Men idag har det inte varit så, utan ALLA har hjälpt till med det. Så idag är jag glad, det kanske vänder nu?=)

Igår var jag och såg ÖHC spöa skiten ur Härnösand med 13-2, och när jag är och kollar på matcherna så får jag agera fotograf till deras hemsida som Alexander sköter. Det är grymt kul att fota, funderar faktiskt på att köpa en Canon EOS 500D. Säkert mycket roligare att fota när man fotograferar med en bättre kamera.

Annars så rullar dagarna på, lönen kom idag. Jag är nöjd!!! blir väl att investera sig en ny vinterjacka nu när man ska hem till Umeå nästa vecka, typ vinter där nu har jag hört. Här i Östersund så snöade det idag men det försvann lika fort för sedan efter bara ett litet tag så började det att regna.

Nä, nu ska jag göra mig iordning och krypa ner under täcket och hoppas på att Alexander hinner hem innan jag somnar. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar