26 oktober

usch vilken natt... vaknade tidigt av smärtor i mage och rygg, har aldrig haft så ont. visste inte vad jag skulle göra. jag låg och vände och vred på mig, försökte väcka Alexander men det var omöjligt så jag gav upp. Gick upp och tog en värktablett i hopp med att det skulle göra mindre ont, men den hjälpte inte och en stund senare spydde jag upp värktabletten, gick och la mig i soffan för jag ville ligga själv, somna till lite grann vaknade sedan klockan 7 för att ringa till praktikplatsen och säga att jag inte skulle komma idag. Smärtan försvann inte. Alexander vakna vid 10 över 7, jag berättade för honom hur ont jag hade men han bad mig gå och lägga mig i sängen och försöka sova. Sagt och gjort så somnade jag och sov till klockan 12 och nu är nästan all värk borta. Känner bara att jag är riktigt öm i/på magen just nu..

vet inte vad som orsakade all smärta men jag har aldrig haft så ont i mage och rygg samtidigt, det var riktigt obehagligt och hemskt. idag ska jag ta det lugnt, vila upp min kropp, skönt att vara ledig imorgon också.

nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på en film och tycka synd om mig själv.. (det får man göra ibland) pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar