27 oktober

Idag mår jag mycket bättre, skönt de. Idag har jag tvättat och sedan kvart över två skulle jag befinna mig hos tandläkaren på sjukhuset för att göra en röntgen på tanden. Fick inte höra något om ifall den ska bort eller inte utan min tandläkare skulle tydligen höra av sig senare. Får se ifall det blir av ;p
Efter besöket där så gick jag in till stan för att kika lite efter en vinterjacka, hittade ingen som jag riktigt fastnade för på varken stadium eller intersport så jag gav upp och tänkte ta bussen hem och då går jag genom en galleria och då ser jag att cubus har 30 % på allt i deras butik så jag gick in dit för att kolla ifall jag hittade något fint när de ändå hade 30% på allt. Och där hänger det en jacka som jag testa och fastnar för. Den kostar 699 kronor i vanliga fall, men för att det var 30 % på den så fick jag den ännu billigare. Den har flera fickor också, det tycker jag är bra. Jag är så nöjd =) Så nu är jag redo för vintern, jag har ju en dunjacka sedan förra året men jag ville ha en jacka jag kan använda innan det blir sådär jättejättekallt. Den är i färgen "sand" och jag tror verkligen att jag kommer att stortrivas i denna. =) Jag älskar att cubus finns i Östersund!! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar