3 oktober

Redan oktober, sjukt vad tiden springer iväg. I fredags bilade jag och Alexander till Strömsund för att hans lag skulle spela match, Alexander satt på bänken. Tråkigt. De förlorade med 4-2 och det var nog den sämsta matchen jag sett på länge. Efter matchen så bilade vi vidare till Övik, vi var framme kvart i 1 hos min farmor där Alexander skulle släppa av mig och sen skulle han vidare in till stan. När jag ringde farmor tidigare under kvällen så berättade hon att pappa med familj var där. Kul! Så dom blev chockad när jag kom dit för dom visste inte att jag skulle komma.
Lördagen spenderades i Övik och vi åkte hem vid 7. Kvällen blev lugn, jag såg Idol avsnittet som jag missade i fredags.

Sedan idag då, vad gör man inte en söndag morgon om inte kliva upp kl 8 för att gå till ishallen halv 9 för att se sin lillebrors hockeyträning? :) Det var riktigt kul att se. Han har blivit jätteduktig. Dagens planer är oklara, är grymt trött i alla fall. Sömnen har inte varit den bästa i helgen. Nu ska jag hitta på något att göra. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar