4 oktober

Idag har jag gått på stan och shoppat 5 par nya örhängen, jag har verkligen blivit besatt av örhängen. Det blev ett par från Lindex, sedan ett 3pack med 3 och ett par från ur & penn. Sedan hittade jag en ursnygg långklänning på Gina tricot som jag inte kunde låta bli att köpa. Häromdagen fick jag ett paket från Nelly, där i låg de svarta haremsbyxorna med små nitar på som jag beställde för någon dag sedan. Dom är jättesköna. Så lite nytt har jag att visa upp här i bloggen, men jag är verkligen jättekass på att ta kort på alla saker och när jag väl tar kort på sakerna så är jag ännu kassare på att lägga upp dom här i bloggen.

Imorgon har jag tandläkartid, usch jag gillar inte att gå till tandläkaren, det är läskigt och jag gillar inte att dom är så oförsiktiga dom bara pular in en massa grejer i munnen som skaver jättemycket. Sedan kan dom bara ta fram en maskin och stoppa in den i munnen och börja ta bort tandsten utan att förvarna om det. Och jag lovar det gjorde skitont! Tandläkare enligt mig har noll respekt för andra. När dom kommer sent så ber dom inte ens om ursäkt. Nej, jag har inga bra minnen från tandläkarbesök. Även fast jag aldrig är där, och är där max 10 minuter per gång. Det är tur det.

Efter jag varit hos tandläkaren så ska jag träffa Moa, det ska bli riktigt kul för det var verkligen jättelänge sedan. Vi får se vad vi hittar på, blir nog mest bara snack som vanligt men det behövs, det var länge sedan jag bara satt och prata av mig om allt och ingenting men någon.
Annars så ska jag bara packa ihop mina saker och förbereda mig inför bussresan på onsdagmorgon imorgon.
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa. Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar