30 oktober

Igår var jag hemma från praktiken, jag hade svårt att somna på torsdagkväll pga magsmärtor så jag ringde kl 07.00 och berättade att jag inte skulle komma. Tog då en sovmorgon med Alexander och sedan for jag in till stan när Alexander skulle fara till sollefteå. Jag fick med mig en box med 4 fack till mina smycken så nu kanske jag kan hålla reda på dom lite bättre och slipper höra Alexanders tjat om att jag ska plocka bort mina örhängen som jag kan lägga lite var som helst, sedan fick jag med mig en BLÅ tröja från gina tricot händer inte varje dag då jag mest bara äger svart/gråa/vita kläder, sedan ska jag rensa i trossamlingen så jag fick med mig 3 par nya trosor, jätte fina :) Sedan hade jag fredagsmys all by myself med chips och idol. Alexander kom hem vid halv 1 tror jag klockan var, jag låg i sängen och höll på att somna så jag har ingen större koll på vad klockan var. Jag somna till men vakna till av att Alexander ber mig att inte sova, men jag kunde inte hålla ögonen öppna så jag somna och jag vet inte när Alexander kom och la sig.
Imorse vaknar jag av att Alexander kastar sig upp ur sängen, säger något som jag inte riktigt uppfattar, han kastar på sig kläderna och ringer ett samtal sedan berättar han för mig att han försovit sig, jag kollar på klockan den är halv 9, han skulle vara på ishallen klockan 9, jag somnar till och vaknar av att jag får en puss på kinden sedan att dörren öppnas och stängs. Somnar och vaknar inte förrän klockan 11, riktigt skönt. Idag har jag inte gjort allt för mycket, om jag ska vara ärlig så har jag inte gjort någonting. Ska snart ta fram dammsugaren sedan diska och laga mat. Alexander kommer hem någon gång ikväll. Kvällens planer är att vi och 2 stycken till ska se Saw 7 3D på bio, jag har aldrig sett en 3D film och sen första ska bli saw, jag kommer ju kissa på mig. Tur att saw filmerna inte är speciellt läskiga utan mest äckliga. Jag kommer ihåg att för några år sedan så slog jag och Alexander vad (vi gjorde det jämt förut) jag minns inte vad det handlade om men jag vann i alla fall och fick bestämma "straffet" och det var att vi skulle se ALLA saw filmerna, alla som fanns och alla som skulle komma. Alexander hatar skräckfilmer men jag har fått han att se några få. I alla fall så har det inte gått så bra med att se alla saw filmer utan vi har väl sett 4 stycken skulle jag tro det finns ju sammanlagt 7 stycken om man räknar med den som kom ut nu då.

Nä, nu ska jag städa så jag gjort någon nytta i alla fall, kanske ska packa lite också för imorgon åker jag hem till Umeå i några dagar. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar