Det finns en annons ute på plastbanken (arbetsförmedlingen) där det är en familj i Malta som söker en barnflicka under ett års tid. Vågar man söka? Jag har alltid velat fara utomlands och jobba som en barnflicka och nu verkar det som att det är till och med en svensk familj som flyttat till Malta. Det är ju bara ännu bättre. Men frågan är bara vågar jag söka? Jag är alldeles för feg för större förändringar just nu känner jag. Men jag vill ändå... Måste nog in till arbetsförmedlingen för mer information innan jag söker i så fall, om jag söker... Chansen är kanske inte heller så stor att jag får den, men det skulle faktiskt vara riktigt kul att få lämna sverige och fara på lite äventyr. Innan jag söker fortfarande om jag söker så måste jag ha tänkt på det riktigt ordentligt och just nu kanske jag inte är redo!?

Ja, just nu sitter jag i min ensamhet och är grymt uttråkad och tänker mig bort lite hur det skulle kunna se ut ifall jag lämnar sverige under ett års tid.. kommer jag klara av det? Ne, nu tycker jag att Alexander kan komma hem, så jag slipper sitta här ensam. Sedan är jag även grymt taggad på bio =)

1 kommentar:

  1. SÖK GUMMAN! Så jäkla coolt, du måste söka eftersom att du har tänkt på de ett bra tag nu. Du skulle få de jätte roligt, jag lovar!! :D

    SvaraRadera