back in umeå

jepp, är tillbaka i umeå men bara för ett par dagar, på torsdag åker jag tillbaka till Östersund igen. Har en liten "mini ledighet" från praktiken, dock så måste jag ta igen dessa dagar för att få pengar för de här dagarna... aja, jag ska njuta för stunden i alla fall.

Idag tog jag och Alexander hand om busfröet Elias, vi drog på Djungelhuset och busade av honom lite (mycket) även oss själva. Vi har lekt lejon och sprungit (krypit) upp, ner, fram och tillbaka. När vi tog en lunchpaus så såg Elias jättetrött ut så vi tänkte yes, han kommer inte orka något mer. Men fel hade vi, efter han fått i sig 3 pannkakor hade han full energi igen så då var det dags igen... Mina knän ömmar jättemycket, dom kommer att vara alldeles blåa imorgon.. Men vi hade jättekul. Efter det så var det dags att sätta sig på bussen och åka buss i 6 timmar, det var mindre kul.

Imorgon är planerna oklara, på kvällen ska jag följa med mamma på hennes kör i alla fall.
Nu ska jag i alla fall lägga mig i sängen och försöka sova, trist att sova utan Alexander bara... Godnatt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar