2 november

(jag vet att klockan är efter tolv och att det egentligen är den tredje just nu, men för att jag ska skriva om dagen så valde jag att skriva den andra) - sån där onödig fakta.

Ja, i alla fall så har dagen varit toppen, fikade med Moa på cafe göteborg, där satt vi och babbla på i lite drygt 2 timmar. Kul att prata av sig med en tjejkompis. Hon har förövrigt tagit körkort så åkte med henne till stan. Grattis igen!! Sedan har jag gått och vandrat på stan i flera timmar på att Marcus skulle sluta jobbet. Köpte en del saker på min favoritbutik Lagerhouse, jag ogillar att den affären inte finns i Östersund, så jag passa på nu när jag var hemma i Umeå. Jag köpte en lampa, en kruka, en plastväxt och ljus som jag har tänkt ta med till Östersund, Alexander har inte så mycket att säga till om det ;p mohahaha. Ne, men det är fina saker så, och han gillar inte sånt krimskrams så han skaffar det inte själv så då får jag göra det så det ser lite hemtrevligare ut =) Krukan är jättesnygg och var förövrigt den sista, och lampan var urläcker, har tänkt byta ut den med lampan som står på nattduksbordet just nu. Bilder kommer att dyka upp senare, när de står på sin plats. Tror det kommer bli skitbra. Sedan hittade jag ett par skor som jag inte riktigt vet ifall det är snygga eller fula, men jag gillar som dom i alla fall. Jag la undan dom till imorgon (idag) så får se ifall jag köper dom imorgon eller inte.. Svårt beslut. Sedan när Marcus slutat jobba möttes vi på stan och gick sedan till Sagami för att käka sushi tillsammans, det var riktigt gott, satt där ett tag och snackade sedan gick vi till waynes och tog en kaffe och satt där och snacka ett tag, sedan gick jag till teg.
Imorgon ska mamma tydligen vara ledig så då ska vi hitta på något tillsammans, det ska bli kul.

Så här ser i alla fall skorna ut. Nu ska jag försöka sova, det är ju en dag imorgon också. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar