haha

När man städar kan man hitta en hel del roliga saker...

Namn: Magdalena Pettersson
Ålder: 9 år
Adress: Plommonvägen 37b och Biggaråvägen 63 a
Telefon:
Ögonfärg: Brun
Jag är bra på: att spela fotboll
Favoritdjur: häst, ödla, hund
Intressen: fotboll, dansa
Älsklingsrätt: taco, kyckling, blodpalt
Mina bästa sidor: snäll, bra kompis
Favoritämnen i skolan: matte, arbetspass att man får välga själv
Idoler: Peter Forsberg, Markolio, Shebang
Min drömresa: Fara jorden runt
Min högsta önskan: Att bli artist!!

HAHA, man kan ju inte göra annat än att skratta. Listan är precis kopierad från hur jag skrev den, har dock valt att inte skriva ut hemnumret. Rätt så kul att se vad som var mina intressen, favoritdjur, älsklingsrätt, favoritämne i skolan osvosv.. Jag kan då säga att mycket av vad som står där stämmer inte idag.. ;p Dock riktigt kul att ha kvar sånna här saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar