14 januari

Igår på jobbet for vi på dans, det var riktigt roligt. Roligt att fara och träffa lite folk. Jag valde att promenera både dit och hem genom att det inte är så långt att gå. Dit gick det jättebra när det bara var nerförbacke, snabbt och lätt gick det. Dock var det liiite jobbigare att gå hem... Jag gick alltså med en vanlig rullstol utomhus, i snö, i en uppförsbacke. Ja, det gick ju, men satan vad svettig jag var när vi kom fram. Ett riktigt träningspass blev det.

Idag har jag bara tagit det lungt, var på lunch med Alexander, Jannike & Kalle. Sov en liten stund på eftermiddagen och nu är Alexander på ishallen och kommer hem vid 8 (om jag har tur), ikväll är det Let´s dance, kul =). I helgen kommer Alexander typ bo på ishallen, 2 matcher imorgon & 2 på söndag. Jag kommer nog att välja bort j-18 matcherna, men A-lagsmatcherna ska jag självklart se.

Nu ska jag plocka undan från middagen, kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar