13 januari

Jag sitter fortfarande i pyjamas, är riktigt trött idag, tung i huvudet. Jag har dock varit duktig och diskade bort diskberget och igår städade jag lägenheten och packade upp min väska med kläder från umeåresan, ja den har bara stått i hallen. Så just nu sitter jag bara och slöar i soffan och inväntar Alexander och jobb. Börjar klockan 3, och ikväll ska vi iväg på dans. Kul att fara iväg och göra något och träffa fler människor :) Men jag känner att jag måste piggna till riktigt rejält ifall jag ska orka med kvällen. Sedan sitter jag också och funderar över ifall jag ska boka en klipptid till imorgon, så jag klipper mig direkt jag slutat jobba klockan 9 eller ifall jag ska vänta några dagar. Jag känner dock att något måste hända med mitt hår snart för just nu ser det för taskigt ut.

Nu ska jag gå och klä på mig och släppa in lite ljus i grottan. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar