Nöjd tjej

Blev inte så mycket filmtittande, jag hittade en sida där man kan ladda hem låtarna som finns på youtube gratis och hur enkelt som helst. Jag kanske är lite efter med det, men det äger i alla fall. Är riktigt nöjd. Så iställer för att kolla på filmen som det var tänkt, så har jag suttit och laddat hem en maaasssa låtar. Varför jag sitter och gör det när jag har spotify är ju frågan, men det är så att en ny mp3 är påväg hem till mig :) En rosa! Och då måste jag ha lite musik att lägga in ju. ;D Så jag har nu suttit ett bra tag och letat låtar på youtube, och där finns ju verkligen ALLA låtar. Så jag är jättenöjd, jag har "laddat" hem en jäkla massa gammla låtar, som ger mig minnen. Jättekul =)
Nu ska jag fortsätta med det, tog bara en liten paus för att skriva här ;d

1 kommentar: