12 januari

Just nu känner jag mig som en ny människa. Har nyss tagit ett långt bad, skrubbat hela kroppen, haft ansiktsmask, filat fötterna, tagit bort gammalt nagellack, ja, tagit hand om mig själv helt enkelt :) Jätteskönt! Det händer allt för sällan. Idag tyckte jag att jag behövde en sådan kväll, att bara ta hand om mig själv. Alexander är i Sollefteå och filmar och kommer inte hem förrän sent ikväll, så jag är ensam ikväll. Planerna för resten av kvällen är att titta på One Tree Hill och sedan blir det att se, Romy och Michele - blondiner har roligare.

Förövrigt måste jag påpeka att jag hatar H&M´s onlineshop, beställde kläder därifrån för några veckor sedan och det skulle ta ca 1 vecka men nä, nu får jag vänta ännu längre, dom ändrar leverans datumet hela tiden. När jag får paketet kommer jag ju ha glömt vad jag beställde.

Nu ska jag se One tree hill, pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar