11 januari

Sitter just nu på jobbet, och ska alldeles strax lägga mig i sängen och sova. Innan jobbet idag så gick jag och shoppade lite, två kuddar och "mystrumpor" från Indiska, leggings och underkläder från bikbok & en t-shirt från H&M. Är mycket nöjd. Sedan shoppade jag lite på Ellos också, beställde ett överkast och löpare till köksbordet. Hoppas verkligen att det blir bra. Överkast har jag tänkt på länge att införskaffa just för att vi bor i en 1a och har alltså sängen i "stora rummet", då är det inte speciellt fräscht att inte ha något överkast när det kommer besök osv. Tycker jag i alla fall. Och då passade jag på att köpa prydnadskuddar att ha på överkastet :)

Nä, kanske är dags att krypa ner i sängen, ska upp och jobba kl6 imorgon. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar