nytt år

Året 2010

* Praktisera på en särskola i Östersund i 8 veckor
* Förlovade mig med A på vår 3 års dag. <3
* Gick på balen med A

* JAG TOG STUDENTEN!!!
* Blev arbetslös, eller "mellan två jobb" ;)
* For på semester med A till Dalarna, där jag även firade min 19 års dag.

* For till Österrike med pappa m familj
* For till Turkiet med mamma m familj + Magnus, Maria & Tilde

* "Flyttade" till Östersund
* Vikariera lite som personlig assistent
* Började praktisera på ett äldreboende
* Började även vikariera lite på äldreboendet (tack vare parasiten)
* Fick jobb, en 50 % tjänst som personlig assistent.


Ja, det var väl en liten kort sammanfattning om 2010, tyckte det året gick riktigt snabbt. Under året tror jag att jag spenderade mer dagar i Östersund hos A än hemma i Umeå. Inget jag ångrar. Jag har varit utomlands två gånger, två underbara resor. Under året har jag både haft bra och dåliga stunder. De två största händelserna under året var när jag och A förlova oss, den dagen kommer jag aldrig glömma, sedan när jag tog studenten. Studenten var en av mina bästa dagar i livet, jag har nog aldrig skrattat eller mått så bra som den dagen. Jag hade ett leende på läpparna exakt hela dagen. Efter många tuffa år i skolan så var allt äntligen över. SKÖNT!!!
Sedan att jag fick en fast tjänst som personlig assistent är jag jätteglad över, jag trivs jättebra på mitt jobb. Sista dagen/kvällen på 2010 spenderade jag tillsammans med Mamma, Micke, Celina, Magnus, Maria & Tilde. Och hade ett jättebra avslut på 2010 och en riktigt bra start på 2011. Dock så saknade jag A.

Under 2011 så ska jag:
- Börja blogga igen
- Köpa en systemkamera och börja fota
- Börja träna och äta hälsosammare
- Fara utomlands (förhoppningsvis)
- Jobbajobbajobba :)
- Fara till Stockholm och/eller Göteborg
- Flytta på riktigt till Östersund


säkert en del saker till, men detta är de saker jag kommer på just nu att jag ska göra detta år =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar