16 januari

Igår spenderade jag nästan hela dagen på ishallen, innan jag gick till ishallen så gick jag en sväng på stan, och därifrån fick jag med mig en tunika (som jag älskar, har två färger sedan tidigare) som kostade endast 49 kronor från Gina Tricot, en riktigt fin blus/tröja från Bik Bok för 99 kronor och sedan ett skärp från H&M för 80 kronor. Sedan var det dags för hockey, ÖHC - Asplöven, dock förlorade ÖHC med 3-6.. Lite surt. Sedan nästan direkt efter så spelade j-18 mot Sundsvall, jag stannade kvar och såg den, Sundsvall vann med 1-2 och det var en riktigt tråkig match.. Vi kom väl hem vid 9 tiden, jag var hungrig som ett as. Så vi beställde pizza via internet med hemkörning, så vid halv 10 blev det middag, och det var längesedan en pizza var så god.

Just nu ligger jag fortfarande i sängen, med huvudvärk från igår.. Den försvann aldrig under natten. Jag ligger och kollar på reprisen från Fångarna på fortet. Alexander är på ishallen, han for väl iväg vid 8, halv 9 imorse, jag vet inte jag låg och sov. Och just nu spelar J-18 match, och förhoppningsvis hinner han hem lite imellan matcherna, A-lagets match börjar 16.00 och den ska jag titta på, då möter dom Kiruna.

Nu ska jag fortsätta titta på Fångarna på fortet, ha en bra dag. pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar