17 januari

Idag har det varit en lugn dag, dagen började med en 40 minuters promenad till personalmötet vi hade idag, efter det fick jag skjuts hem till lägenheten där jag möttes av en sovandes älskling. Som tydligen hade försovit sig, han vakna 3 minuter innan bussen skulle gå. KLANT! Som tur var så hade hans lunchdate också försovit sig. Vi tog samma buss in till stan, han för att fara och käka och jag för att kika lite på stan och handla. På stan köpte jag en väska på H&M för 199 kronor. Och på tal om H&M så har hela min beställning raderats därifrån, så som det ser ut nu så kommer inte jag få några saker... KUL! aja, väskan var i alla fall en av sakerna jag hade beställt, men nu köpte jag den i affären istället. Grymt snygg är den. Sedan efter jag vandrat på stan och handlat osv så tog jag och A samma buss hem igen. Och här har jag inte gjort speciellt mycket, tvättat, diskat, lagat mat, tvättat, ja osv. Tvätten hänger förtillfället på tork, så jag ska snart gå till tvättstugan och hämta alla kläderna.

Imorgon blir det jobb i alla fall, börjar 15.00. Vad jag ska göra innan det, har jag ingen aning om.. Nu ska jag gå ut till tvättstugan och plocka in tvätten innan top model börjar. Pusshej

(Denna snygga väska är nu min)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar