jobb

Jahapp, då var detta arbetspass nästan slut, slut för dagen i alla fall, nu väntar bara en jour-natt här (på jobbet) och sedan börjar jag jobba igen 6.00 imorgon. Slutar klockan 9 och då ska jag ta bussen till Statiol på Frösön och hämta ut paketet, sedan gå hem. Så det blir en liten morgonpromenad imorgon. Skönt.
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska hitta på att göra..
Jag har gått på stan en massa de senaste dagarna, så att gå på stan känns inte så lockande.
Annars hade det varit en bra ide, men den iden har jag tydligen använt för ofta...
Dock om det inte är för kallt imorgon, kanske jag går en lång promenad . Det vore härligt.

Nu ska jag göra mig iordning för att gå och lägga mig, sedan i sängen blir det att titta på lite One Tree Hill innan jag somnar. Godnatt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar