19 januari

fybubblan vilken natt, har som max kanske sovit i 30 minuter...och inte pga jobbet utan av egna skäl. Jävla mage/rygg. Förstår inte vad som var felet.. Hade så ont så ont, har fortfarande ont, men långt ifrån lika ont som i natt.. Tur i oturen så blev det lite bättre sisådär kvart i 6, men då visste jag ju att jag skulle kliva upp om en kvart. Hann tydligen somna under den där kvarten, för det var absolut inge kul när väckaren ringde kl 6... Så just nu vet jag precis vad jag ska hitta på idag, SOVA!!!! Hoppas verkligen att värken försvinner. Det har precis känts som att man har växtvärk (som man hade när man var yngre, jag kan dock fortfarande känna det i benen) fast i magen/ryggen, ond växtvärk! Som inte ville försvinna.. Hur jag än låg så gjorde det så fruktansvärt ont. Aja, nog om klagandet nu, dags för lite frukost och jobb! (har redan börjat jobba, men hon sitter så nöjd på toaletten) Hoppas att ni läsare har haft en betydligt bättre natt än vad jag har haft. Ha en bra dag, pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar