TOOOOKIIIIG

Jag blir ju tokig, nu har jag varit och hämtat ut paketet, nöjd & glad vandrar jag hemåt trots tröttheten. När jag glatt sliter upp paketet och slänger på överkastet över sängen, så upptäcker jag BRUN/SVARTA fläckar på det vita fina överkastet. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag blir så arg. Då har dom skickat ett använt/smutsigt överkast. Så det blir bara att returnera då. TACK SÅ MYCKET!!
Jag som hade sett fram emot att bädda fint.......................... Löparna var fina i alla fall, måste dock strykas.. Detta är verkligen inte min dag, vad mer ska gå snett? Ska jag ramla och bryta benet? Bränna mig på spisen när jag lagar mat? Det värsta är ju att dagen knappt har börjat.. klockan är ju bara 20 i 11.
Nä, nu ska jag byta gardiner i köket (kanske får gardinstången i huvudet?) och sedan sova.

1 kommentar:

  1. på parlfynd.se har jag hittat det mesta, tror faktiskt att det var du som tipsade mig om den sidan om jag inte har helt fel! :)

    SvaraRadera